Hoi allemaal,
Een aantal weken geleden gebeurde er het volgende:
Ik zocht mijn telefoon, deze lag op zolder, toen ik deze pakte bleek mijn accu leeg te zijn. Dit was raar want ik had deze 's nachts opgeladen. Ik de telefoon aan de lader gedaan en ging toen iemand bellen. Toen kwam ik erachter dat ik was afgesloten door Tele2...
Ik bellen naar de 'klantenservice' die mij vertelde dat ik op mijn kreditlimiet zat (€250). Dit door een internet gebruik van meer dan 2GB.
Raar, ik heb de telefoon die dag niet aangeraakt en daarnaast heb ik thuis gewoon wifi.
De klantenservice meld mij op zondag tussen 07:30 en 14:30(?) is er elk half uur in blokken van exact 97.6563MB (€14,90) aan data gedownload van het ip adres: 84.241.224.32. Klinkt als een update of iets. Voor meer technische inhoud verwijs ik je door naar mijn vraag op tweakers.
Tele2 meld niets te kunnen doen voor mij. Er is iets gedownload dus er moet voor betaald worden. Ze kunnen mij niet verder helpen met uitzoeken en al helemaal niet tegemoet komen in de kosten. Waarschijnlijk ligt het aan mijn telefoon dus je moet het maar uitzoeken met Android, aldus Tele2...Bedankt voor de service Tele2!!!!!
Deze rekening komt één deze dagen binnen, wat moet ik nu doen?? €250 betalen heb ik natuurlijk weinig zin in...
Wat kan ik nu doen? Waar ligt de verantwoordelijkheid en is Tele2 niet verplicht om mij hierin (proberen) te helpen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord. Alle reacties zijn welkom!
Bart