BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Tele2 en samsungD600

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-02-2007
  •  
20 antwoorden
  •  

Ik heb op dit forum reeds advies gehad over wat ik moest doen, omdat ik een telefoon van Tele2 had ontvangen die binnen 2 weken gebreken vertoonde en zij mij doorverwezen naar Samsung, die daarop vochtschade constateerde.

Ik heb Tele2 een aangetekende brief gestuurd en had tot vandaag geen antwoord van ze gekregen, dus heb ik even gebeld. De mevrouw van de klantenservice kon mij vertellen dat het antwoord al wel in de computer stond en vondt het vreemd dat ik nog geen brief heb ontvangen. In de computer staat namelijk dat Tele2 niets voor mij kan doen, daar de garantie onder Samsung valt en ik de telefoon binnen 8 dagen bij hun had moeten ruilen. Ik kan mijn contract ook niet opzeggen, ik moet maar via internet een simvrije telefoon kopen en daar hun simkaart in doen. De telefoniste heeft een aantekening gemaakt, om mij alsnog het antwoord per brief te sturen. Daar had ik ook om gevraagd in mijn brief, binnen 2 weken een schriftelijke reactie, maar kennelijk kunnen ze bij Tele2 niet lezen.

Mijn vraag nu is, welke stappen kan/moet ik nu ondernemen. Ik heb duidelijk de artikels van het wetboek vermeld, maar daar zijn ze dus niet van onder de indruk.

Hoe nu verder?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.