Geen Internet, Abo bij Tele2, nieuw toestel van GSMwijzer
Op 13/10/2011 nieuw mobiel toestel gekocht (Motorola Defy+) bij GSMWijzer.nl met abonnement bij Tele2 met internet. Er gaat veel mis bij Tele2, pas op 17/11/2011 kan ik bellen maar heb dan nog geen internet.Van het kastje naar de muur tussen Tele2 en GSMWijzer met beschuldigingen over en weer, het toestel is nu terug bij GSMWijzer die ook geen internet werkend kan krijgen en het toestel op gaat sturen ter reparatie (19/12/2011).Ik kan van GSMWijzer geen ander toestel krijgen (termijn verlopen zeggen ze) en ik kan niet van mijn contract af zeggen ze.Ook willen ze geen termijn aan de reparatie stellen.Ik kan nu dus ook niet meer bellen en weet niet voor hoelang.
GSMWijzer geeft aan dat het niet verstandig is om een ander toestel te kopen of een ander abonnement aan te gaan, wie kan mij vertellen wat ik het beste kan doen zodat ik snel weer kan bellen.
EDIT opgegeven 3 tot 4 weken reparatietijd, na 17/01/2012 kijkt GSMWijzer.nl naar een oplossing :evil: ]
Groeten Rexter.