BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2 en de drama klantenservice

Bijdrage door gebruiker
13-09-2008
2 reacties

Hallo,

Ik ben net verhuist en op mijn oude adres had ik Tele2. Daar was ik prima over te spreken en had een contact van 2 jaar. Het eerste jaar van mijn contract heb ik "uitgezeten" Toen ik ging verhuizen heb ik mij netjes gemeld bij Tele2 om dit allemaal door te geven. Ze gaven toen aan dat op mijn nieuwe adres niet z`n snelle verbinding mogelijk was en dat ze mijn pakket moesten "downgraden" vond allemaal prima want wil alleen maar internetten en de snelheid maakt me niks uit.

Om een lang verhaal kort te maken. Hebben ze om me oude adres het abbonnement opgezegt en op mijn nieuwe adres een nieuwe aanvraag ingediend. De ellende is dat die om "onbekende" redenen deze aanvraag is terug gekomen en dat het hoofdkantoor deze moet oppakken. Drama dus want ik moet nu afwachten dat hun mij gaan bellen en ik kan hun zelf niet bellen. onderhand zijn we bijna 2 maand verder en nog niks. De klantenservice zegt alleen maar "GEDULD" nou dat heb ik dus niet meer. Ik wil ze zelf bellen maarja dat kan dus niet.

Mijn vraag is dan ook zou ik onder mijn contracct uit kunnen wegens wanprestatie?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.