BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Tele2 CompleetLite

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-12-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een vraag over Tele2. Wij zijn miv 15 augustus 2006 overgestapt van KPN naar Tele2 CompleetLite. Vanaf 15 augustus hadden wij geen vaste telefoonaansluiting meer en konden we niet internetten, waaronder dus ook niet internetbankieren. Naar heel vaak bellen en allerlei mooie beloftes en de aanschaf (op advies van Tele2) van een inbelmodem (wat natuurlijk ook niet werkte) hebben we 25 september Tele2CompleetLite stopgezet en weer overgegaan op KPN. We konden nl. nog steeds niet met onze vaste telefoon bellen en niet internetbankieren. Hierdoor moesten we dus altijd met onze mobiele telefoon bellen, wat veel onkosten met zich meebracht.

We hebben 20 november 2006 een brief (aangetekend) naar Tele2 gestuurd met het verzoek de gemaakte kosten (inbelmodem, mobiel bellen en het Tele2CompleetLite abonnement wat we steeds betaald hebben) te vergoeden. Tot op heden hebben we nog niets van Tele2 gehoord.

Onze vraag is nu, wat moeten we doen om onze onkosten vergoed te krijgen. Als u wilt, kan ik u een kopie van de brief toesturen, welke wij 20 november jl. gestuurd hebben.

Ik hoop gauw iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,

W.Westendorp

e-mailadres (***verwijderd door redacteur***)@hotmail.com

(****verwijderd door redacteur***)16,

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.