BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Tele2 Compleet, hoezo 'goede, complete en vooral snelle dienst'?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
27-04-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Wij hebben een tele2 compleet abonnement aangeschaft, overstap van een 'gewoon' tele2 adsl abonnement naar tele2 compleet kan toch niet moeilijk zijn?

19-04: aansluiting zou actief moeten zijn, ADSL werkt ook, echter als ik mezelf bel gaat de telefoon wel over, maar in huis rinkelt hij niet.....? als ik uitbel met de telefoon krijg ik als ontvanger een totaal vreemd nummer in mijn display. Reactie van Tele2: is niet ons probleem, laat het maar oplossen door KPN.

20-04: KPN heeft het probleem opgelost, het inbelnummer klopt weer echter, uitbellen én internetten kan niet meer?!?!? ook internetten via het oude modem kan niet meer. De 21e pas de HD kunnen inlichten want die was om 19.40 niet meer bereikbaar.

23-04: Oplossing van de helpdesk: bel uit met 1655, dat we niet kunnen internetten? Daar zijn ze mee bezig het wordt zo snel mogelijk opgelost. Hebben we nog een andere vraag?

24-04: HD heeft een storing, ze kunnen geen status geven van de storing. hebben we nog een andere vraag?

25-04: Ze zijn er mee bezig, er is nog een geval in Beek, het probleem is bekend. Hebben we nog een andere vraag?

26-04: 3 keer met de HD gebeld, zou zelfs een keer teruggebeld worden wat natuurlijk niet gebeurd is. Ze kunnen:

geen indicatie geven over de verwachte datum van oplossing i.v.m. te weinig informatie

niet iemand geven die die informatie wel heeft

abonnement niet stopzetten, hiervoor moet toestemming gegeven worden door Tele2 A'dam.

Helaas is dit alle informatie die we u kunnen geven, heeft u nog andere vragen?

Na met KPN gebeldte hebben blijkt er geen 'verhuisaanvraag' door Tele2 gedaan te zijn voor ons nummer. De doorlooptijd hiervoor is maximaal 20 werkdagen maar gebeurt gemiddeld binnen 3 weken.... Tele2 geprobeerd te bereiken om 19.50, maar helaas er is niemand aanwezig....

27-04: Volgens de medewerker van Tele2 klopt het verhaal van KPN niet (goh!) en heeft deafdeling 4 dagen (na de 25e) om het probleem op te pakken. Op mijn opmerking wat de termijn is voor de oplossing komt het antwoord dat er geen oplossingstermijn is gesteld voordit probleem. Meer informatie kan hij niet geven, maar of ik nog verder vragen heb?

Ja die hebben we:

zijn er mensen die ook deze problemen hebben met Tele2?

hoe is het opgelost, en vooral, hoelang duurde het?

kan ik nog onder het abonnement uitkomen en een andere oplossing zoeken?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.