Misschien al eerder aangekaart.
Omdat mijn Tele2 ADSL Plus abonnement in november verloopt zat ik op internet te vergelijken of het zinvol was om over te stappen van ADSL naar kabel. Toen ik op de site van Tele2 keek, kon ik mijn ogen niet geloven.
Ik betaal al 2 jaar voor mijn ADSL Plus 44,- Euro voor 2 Mbits/s downstream; 512 Kbit/s upstream. Nu adverteerd Tele2 op hun site met ADSL Plus met een snelheid van 4 Mbits/s downstream1 Mbit/s upstream voor 24,95 Euro!!!! Ik heb gebeld met Tele2 en het blijkt dat dit vanaf februari al is, ivm de overname van Versatel. Over dit verschil ben ik door Tele2 echter niet geinformeerd. Ik betaal dus vanaf februari al 20,95 Euro per maand te veel. Het enige dat Tele2 kan doen (zegt men) is mij een nieuw abonnement voor een jaar aansmeren, waarvan de 1e maand gratis. Daar zit ik niet op te wachten. Kan ik eisen dat ik het verschil van 20,95 Euro per maand vanaf februari alsnogterug krijg, of kan ik daar naar fluiten?