Wat zijn de beste stappen om nu te ondernemen voor tele2.
Ik ontvang op mijn huidige adres al vanaf de dag dat we er zijn gaan wonen (augustus 2011) post/rekeningen/aanmaningen/incassobrieven namens tele2 voor de vorige bewoonster.
Ik heb tele2 al menigmalen gebeld en gevraagd of ze dit kunnen oplossen. Iedere keer word mij verteld dat ik de post maar moet terug sturen maar het is nou eenmaal het systeem zolang de vorige bewoner geen verhuisgegevens doorstuurd blijf ik de post maar ontvangen. Ik heb dus ookal de post terug gestuurd met retour afzender, geadresseerde onbekend. mvg. S. Scholten, maar tevergeefs.
Ik heb ze ookal nu klachtenbrieven gestuurd, 2 naar tele 2 en 1 naar intrumjustitia. Intrum justitia leek mijn klacht serieus te nemen en stuurde mij een bevestiging dat ik geen aanmaningen van hun zou ontvangen. Maar deze week heb ik er toch wel weer 1 ontvangen. Verder heb ik er dus 2 naar tele 2 gestuurd al waarvan er 1 aangetekend is opgestuurd meer dan een maand geleden. Maar tevergeefs.
Ik wil mijn abonnement bij hun gaan stopzeggen en mijn klacht openbaarlijk bekend gaan maken via Kassa en andere media. Want tele2 neemt niemand serieus.
Ik heb van een ander incasso bureau Hafkamp & Partners, die ook al opzoek was naar deze vorige bewoonster, te horen gekregen dat zij haar wel gevonden hebben met de excuses voor het ongemak.
Maar tele2 is gewoon te lui en laks om dit eventjes te gaan uitzoeken nadat een tevreden klant klachten blijft sturen vanwege de overlast die een vorige bewoner heeft gemaakt.
Dus......
hopelooos en moedeloos ben ik er nu van.
en wie kan mij helpen met het hoe en het wat nu?
Want mijn abonnement zeg ik sowieso stop.
En bij Radar meld ik me ook nog aan.