BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2

Bijdrage door gebruiker
16-12-2011
5 reacties
Goedendag,
Ben al 4 aar klant bij tele2.
Heb internet/tv/telefoon alles in een paket vanze.
Maar laatste maanden was het niet meer te houden.
elke keer geen internet geen televisie geen telefoon
zelfs in de weekeinden meerdere malen zonder internet en televisie gezeten.ik maar urenlang dure klanten service vanze bellen.
en werd maar domme dingen beweerd zoals "u heeft te veel virussen in uw pc meneer'' !!
en elke keer maar van die domme opmerkingen.
dan heb ik weer internet maar dan kan ik niet tv kijken zodra ik internet aanzet en wil iets downloaden liep mn tv vast omdat ze de lijnen vol hebben gepropt!
Zelfs de monteur die wel s kwam kijken beweerde de singnaal veelste zwak was voor internet/televisie.
want je moet minimaal 11/12 mb hebben en geen 5/6/7/8

Drie maanden terug was de laatste druppel voorme.
Had weer geen internet/televisie/telefoon maar gewoon niets.
Heb weer gebeld en wat werd er beweerd.
Meneer U heeft een Bliksem inslag gehad daarom heeft u geen internet!
als wij een monteur sturen moet u de kosten zelf betalen.
dit valt niet onder onze service.
Aleen de kosten al voor het komen van een monteur was al € 89 en daarna de reparatie kosten ook nog eens door mijn moest vergoed!!!
Heb meerdere providers contact genomen en zij zeggen juist de provider moet elke 24 uur die ik zonder int/tv zat moest vergoeden!
ik wil graag van u weten wat kan ik beste doen?
Ik vind dit zo erg dat ze dit soort dingen ongestraft kunnen doen en daarbi nog eens incasso bureau's op me afsturen.
ik hoop dat ik u genoeg heb geinformeerd heb.
m v gr
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.