BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tele2

Bijdrage door gebruiker
01-10-2011
3 reacties
hoi...
wie kan me helpen!!!
ik dacht dat tele2 goedkoop was en ik heb netjes tele2 aangevraagd ik heb ook gebruikt gemaakt van overstapservice omdat ze reclames maken van gratis overstap service enz.
ik verwacht dat UPC gaat stoppen en modem van tele2 aansluiten
maar na 2 maanden verder heb ik hun opgebeld van "dat ik dubbel aan het betalen ben " ze zouden terug gaan bellen, 3 of 4 maanden verderop bellen ze mij op dat het niet meer mogelijk is, ik moet zelf een brief gaan schrijven naar UPC om te stoppen.
ik had toen ook gestopt met betalen aan tele2, en ik had geen zin om brief te schrijven naar UPC.
ik zeg waarom moet ik achteraan terwijl ik afgesproken heb met jullie en jullie komen afspraak niet na, dus wil ik mijn geld terug.
helaas kan ik met niemand afspreken , omdat ze altijd navragen en ze bellen terug.
nu zijn wij 8 maanden veder. incassobureau van tele2 belt mij bijna iedere dag op wanneer ik wil betalen, ik leg de probleem uit, ik ga niet betalen en wat ik betaald heb wil ik terug. ze doen alsof ze achterlijk zijn , en volgende dag bellen ze van u heeft niet betaald.
ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen.
groetjes yakici
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.