L.s,
Sinds 1 juli zijn wij op tele2 overgestapt,maar tot nu toe hebben wij nog steeds geen internet of telefoonverbinding.
We hebben al vele malen naar de helpdesk gebeld,waar we steed afgescheept worden met een ander verhaaltje. Ook is beloofd dat de tecnische dienst van tele2 ons zou bellen wat nog niet is gebeurd.
Wij hebben inmiddels al flink veel kosten gemaakt omdat we tele2 alleen mobiel kunnen bellen en balen hier enorm van.Kunnen jullie ons een advies geven wat te doen in deze situatie?
B.v.d A. Cohen. Almere.