Beste Kassa,
Ik heb nu bijna een half jaar een abonnement bij tele2 met een telefoon.
500mb en 500sms/min met een samsung galaxy s3 voor 28,75 per maand besteld via www.gsmeasy.nl
Nu had ik telkens slecht bereik qua internet en ik was slecht bereikbaar, mensen konden mij vaak niet bellen en ik andere niet.
Nu heeft tele2 een dekkingsonderzoek gedaan, en daaruit kwam dat mijn dekking slecht was.
Nu had ik twee opties, of 8euro korting per maand op mijn abonnement, of mijn abonnement stop zetten en mijn telefoon afkopen voor 231 euro.
Die 231 euro vind ik erg aan de hoge kant aangezien ik nu al 6 maanden het abonnement heb en er elke maand 28,75 voor heb betaald terwijl ik slecht bereikbaar ben geweest en al.
Buiten dat om werkt mijn telefoon ook niet goed, hij start vaak opnieuw op en als de batterij bij 20% is gaat mijn scherm trillen en valt mijn telefoon vervolgens uit en duurt het een tijd voordat hij weer aangaat als hij aan de lader ligt.
Tele2 zei gelijk dat de telefoon niet via hun geleverd is en ik terug moet naar waar ik heb gekocht heb.
Dit is dus gsmeasy.
Mijn punt is dat ik niet snap waarom ik tele2 geld moet geven om mijn telefoon af te kopen terwijl ze gelijkertijd zeggen dat ik voor garantie niet bij hun terecht kan omdat hun mijn toestel niet hebben geleverd.
Voor mij zijn dus de opties, 8euro korting per maand en onbereikbaar blijven of mijn telefoon afkopen terwijl hijniet goed werkt en wat er kapot is waarschijnlijk niet onder garantie valt en ik kosten moet betalen als ik hem opstuur en de kosten als hun hem terug sturen naar mij.
wat moet ik nou?
Met vriendelijke groet
Marlie van Dijk
Mijn excuses voor de spelfouten, ik heb het in een razendtempo getyped