BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tele2

Bijdrage door gebruiker
07-06-2011
16 reacties
mijn vraag betreft een aangesmeert abbonnement van tele2
met internet en tv en telefoon ben nu bij ziggo en alles werkt al jaren via een glasfibber kabel tele2 verzuimt bij haar campagne te vermelden dat je in het bezit moet zijn van een adsl aansluiting en deze heb ik niet
ook heb ik geen algemene voorwaarden dan wel een andere
hulp van tele2 aangeboden gekregen alleen een doos met de spullen om alles zelf aan te sluiten maar verder niets na veel heen en weer bellen kan ik het contrakt afkopen en mad dan wel 550 euro op tafel leggen om iets waar ik totaal geen gebruik van kan maken middels ligt de vordering bij incasso welk recht heb ik door mislijdende reclame groet d hintzen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.