Wij zitten inmiddels een maand zonder internet en televisie door een storing van Tele2. Er zijn al meerdere monteurs geweest maar niets bleek te helpen. De laatste die zou komen is ook niet komen opdagen. Volgens tele2 is het service om dingen te beloven en deze vervolgens niet na te komen. Terugbellen blijkt namelijk heel moeilijk. Inmiddels is het verhaal zo uit de hand gelopen dat wij ons abonnement hebben opgezegd. Wat wij als antwoord kregen was direct: " ik verbind u meteen door naar de afdeling opzeggingen". Als het mijn bedrijf was geweest en ik had er al zoveel kosten en tijd ingestoken zou ik een klant niet zomaar laten gaan. Maar ze zijn een groot bedrijf dus 1 klant kunnen ze wel missen. Wat mij het meest irriteert is dat zij beloven het uit te zoeken of terug te bellen en dat vervolgens gewoon niet doen. Ik denk dat ze de tekst op het schermpje wat elke medewerker voor zich heeft moeten aanpassen. Ook nu we een tegemoetkoming zouden krijgen laat dat op zich wachten. We zijn benieuwd hoelang we hierop moeten wachten.....