BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele 2 in gebreke

Bijdrage door gebruiker
24-08-2013
8 reacties
Goede morgen.
Sinds ongeveer begin deze maand heb ik een abonnement via tele 2 en heb deze 3 maanden geleden afgesloten in combinatie met een telefoon.
Na nog 2 maanden op mijn oude netwerk via kpn gezeten te hebben is mijn nummer overgenomen van kpn naar tele 2.
Echter heb ik al sinds begin van de maand slecht bereik en heb hierover ook naar tele 2 gebeld.
Nu zijn zij een onderzoek gaan doen naar de dekking en dergelijke.
Hieruit is dus gebleken dat op mijn huisadres inderdaad een slechte tot zeer slechte dekking is.

Mijn dekking is dus zo slecht dat tele 2 heeft besloten mij de mogelijkheid te geven mijn contract te ontbinden.
Zij geven aan dat hierbij alle kosten voor het abonnement komen te vervallen.
Wat echter het probleem hierbij is is dat de kosten voor de telefoon volgens tele 2 gewoon betaald dienen te worden en dit dus een geintje word van maar liefst €560,00 wat ik dan in een keer dien te betalen.
Of ik kan kiezen voor een korting van 8 euro per maand terwijl ik een abonnement heb waar ik weinig aan heb.
Heeft er iemand enig idee wat hierbij mijn rechten zijn want ik vind niet dat ik een echte keus krijg aangezien ik geen 560 euro in mijn sok heb zitten.

Met vriendelijke groet maussie19
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.