Beste lezers,
Ik zit met een probleem en weet niet hoe ik deze moet oplossen.
Sinds 14 september heb ik geen verbinding meer met mijn internet, tv en telefoon bij tele2. Hierover heb ik deze dag gelijk contact opgenomen.
Op donderdag 15 september zou er een Medewerker van KPN in de wijkcentrale kijken of er wat mis zat daar. Hij zou tevens contact opnemen als de verbinding nog niet goed was. Donderdagavond wederom gebeld en zeiden dat ik nog geduld moest hebben tot uiterlijk 18 september.
Zaterdag ochtend 17 september ben ik gecontacteerd over het probleem of deze al opgelost was. Echter dit was nog steeds niet het geval. Ze zouden maandag 19 september weer iemand sturen om te kijken of het aan mijn verbinding in huis lag.
Maandag 19 september. Nog niemand gehoord of gezien. Jammer. Ik nog een keer telefonisch contact opgenomen met tele2.
Vandaag 20 september zou er weer iemand gestuurd worden om het probleem op te lossen.
Echter zit nu al een week zonder internet, tv en telefoon. De kosten die ik verbeld heb zou ik graag terug willen vragen want deze lopen zeer hoog op! (5dagen bellen a 10c/pm) Hoe kan ik dit terug gaan vragen?
Echter is het probleem ook dat ik zonder internet zit waardoor ik gebruik moet maken van de dongel van vodafone. Dit kost 20 euro voor maar weinig MB. Die kosten zou ik ook willen terug vragen als het langer gaat duren. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
En het abonnement waar ik nu voor betaal kost mij ook genoeg geld en dit zou ik graag ook terug willen vragen. De aantal dagen dat ik geen gebruik kan maken van deze diensten. Zou dit ook mogelijk zijn en hoe kan ik dit het beste doen?
Dit was het zo'n beetje. Zou iemand mij kunnen helpen alstublieft!
Alvast bedankt.