Hallo,
We hebben vanaf november de digitale telefonie aangevraagd bij tele2. Na 14 dagen kreeg ik het moden thuisgetuurd om hem te installeren. We hebben toen alles volgens het boekje gedaan en vervolgens deed hij het niet. Ik heb toen de helpdesk gebeld(0900nummer) en ze vertelde mij toen dat het pakket er eerder was dan het bij hun geactiveerd was. Daar konden we nog mee leven en we dachten met 14 dagen zou die het wel doen, maar nee hoor. We hebben toen weer gebeld en ze wisten niet hoe het kon en ze hebben uiteindelijk het probleem maar bij de technische dienst neergelegd. We hebben wekelijks gebeld maar er kwam maar geen voortgang in. Tot begin Februari dit jaar hebben we dus wekelijks gebeld en in ene kregen we te horen dat het voor elkaar was en dat die het gewoon moest doen nu.Wij helemaal blij en met vol goede moed sluiten we de boel weer aan. Maar je raad het al tevergeefs hij deed het niet. Weer de helpdesk gebeld en ze probeerde te helpen maar het lukte niet. De volgende dag zou ik terug gebeld worden, ze zouden het uitzoeken waar het nu aan lag. De volgende dag kregen we daadwerkelijk ook telefoon met de mededeling dat er een aantal zaken nog niet op orde waren en dat het weer bij de technische dienst neergelegd werd. Ik zou dan vanzelf telefoon krijgen dat het geregeld was. Ik wacht hier nu al weer bijna 14 dagen op en nog steeds geen digitale telefoon van TELE2. Wie heeft dit probleem ook???