Begin maart bij Norrod een Nokia 1600 gekocht. Ondanks langdurig opladen in het begin moet het toestel om de 2 dagen aan de stroom. Dit aan Norrod doorgegeven. Daar heeft men het toestel een kleine week gehad en men zei dat het toestel na 5 dagen nog niet uitgegaan was. Dus toestel weer meegenomen, simkaart er weer in en vervolgens moest het toestel weer om de 2 dagen aan de sroom. Op 29/3 Nokia hierover bericht, maar nog geen antwoord gekregen. Wie heeft raad?