BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Te hoge rekening Hollandse Nieuwe

Bijdrage door gebruiker
22-12-2015
8 reacties
Mijn vrouw en ik hebben al bijna twee jaar een sim only abonnement bij Hollandse Nieuwe. Tot afgelopen week geen problemen. Elke maand keurig betaald en altijd beltegoed over, omdat we er maar weinig mee doen. Maar deze week kreeg mijn vrouw de melding dat haar beltegoed op was. Checken op "Mijn hollandsenieuwe" leverde een zeer uitgebreide factuur op, waar meer dan €25,- internet activiteit op vermeld stond, terwijl dat normaal binnen de € 2,00 blijft. Contact met de klantenservice van Hollandse Nieuwe is onmogelijk. Een chat kan niet, want elke keer verspringt het scherm van 1 naar 3 wachtenden voor u. Facebook contact wordt niet beantwoord. Twitteren levert ook niets op en bellen betekent 1x 58 minuten in de wacht, luisteren naar veel te harde muziek en dan ineens de bezettoon en de tweede keer 37 minuten in de wacht en weer hetzelfde recept. Hanteert Hollandse Nieuwe een ontmoedigingsbeleid?
Ik heb mijn eigen abonnement deze week verlengd. Ik moest daar € 20,00 voor betalen. Dit is inmiddels van mijn rekening af, maar ik heb nog geen bevestiging gekregen.
Hoe kunnen we contact maken met Hollandse Nieuwe?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.