BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tarieven

Bijdrage door gebruiker
30-04-2008
5 reacties

@Home, Casema en Multikabel vormen samen een nieuw bedrijf. Als gevolg hiervan is er voortaan één klantsysteem voor het nieuwe bedrijf. De overgang naar het nieuwe klantsysteem heeft de komende tijd een aantal gevolgen voor de verwerking van de betalingen. De abonnementskosten worden voortaan een maand vooruit in rekening gebracht. De gesprekskosten worden niet meer per hele kalendermaand berekend, maar over een periode van ongeveer 30 dagen. ikben gewend dat de abonnementskosten in de lopende maand in rekening gebracht worden. Bijvoorbeeld, de abonnementskosten over de maand meiwordt in mei in rekening. Dit is gewijzigd. De abonnementskosten worden voortaan een maand vooruit in rekening gebracht. In mei ontvang ik nu dan de rekening voormijn abonnement in juni. Deze verschuiving heeft als gevolg datik in mei nu eenmalig dubbele abonnementskosten in rekening krijg gebracht. Dit zijn de abonnementskosten voor mei en juni. de factuur heeft daardoor eenmalig een hoger bedrag danik gewend bent. In juni krijg ikdan gewoon de abonnementskosten voor juli in rekening gebracht.

Overzicht

Lopende maand:In rekening gebracht in:mei 2008mei 2008juni 2008mei 2008ik heb hier protest tegen aangetekend maar krijg geen reactie van @home. Wt kan ik doen?

juni 2008

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.