Ongeveer 1.5 jaar geleden heb ik een Targa laptop gekocht bij de Lidl en tot ongeveer 3 maanden geleden heb ik op wat accu problemen na op zich geen problemen gehad. Nu is echter de 'grafische kaart' al 3 keer kapot gegaan in de afgelopen 3 maanden. De eerste 2 keer heb ik de laptop laten ophalen voor reparatie, was hem elke keer 3 weken kwijt en de tweede keer dat hij kapot ging was ongeveer 3 uur nadat ik hem de eerste kaar had teruggekregen, maar de derde keer ging ik er niet mee akkoord en heb ik ze gevraagd met een andere oplossing te komen: in de vorm van een spoedreparatie of nieuwe laptop.Er is een hele week aan telefoontjes van
mijn
kant (Targa zou elke dag terugbellen maar dat hebben ze nooit gedaan) voorbij gegaan voordat er eindelijk een afspraak gemaakt kon worden, dat was op vrijdag de 11de. Het afdelingshoofds zou ervoor zorgen dat mijn laptop de maandag erop zou wordne opgehaald, dat hij met spoed naar Duitsland zou worden gebracht voor reparatie en dat hij daarna 2 dagen zou worden gecontroleerd op fouten voordat ik hem vrijdag de 18de terug zou krijgen. De laptop werd echter niet opgehaald op maandag, dus werd er weer gebeld naar Targa. Die vertelde ons dat we de bezorgdienst moesten bellen want die waren verantwoordelijk voor het ophalen. Wij de bezorgdienst gebeld en die vertelde ons dat de order van Targa pas om half 2 die dag doorgegeven was, terwijl de afspraak al vrij vroeg op vrijdag was gemaakt. Daarna opnieuw Targa gebeld en gewezen op de fout, waarna het hoofd opnieuw beloofde er alles aan te doen om te zorgen dat de laptop vrijdag de 18de terug zou zijn.Het is nu maandag en er is nog steeds geen laptop, dus heb ik net opnieuw Targa gebeld om te vragen waar de laptop is. Er werd mij verteld dat de laptop nog steeds in Duitsland is en wacht om gerepareerd te worden en toen ik vroeg om het hoofd werd mij verteld dat die niet aanwezig is, er is momenteel alleen iemand aanwezig die Frans spreekt. Ik kreeg ook te horen dat het afdelingshoofd nooit gezegd kan hebben dat ik hem vrijdag terug zou krijgen, want de man geeft volgens de telefonisten nooit een datum. Dit heeft hij echter wel gedaan, 2 keer.Heeft iemand enig idee wat hier nog meer te doen valt, want blijkbaar heeft Targa nog nooit gehoord van klantvriendelijkheid aangezien ik nu al ruim 2 weken loze beloften naar mijn hoofd gegooid krijg.