Binnen een XP installatie kon ik voor MS-SQL subscription clients altijd met gemak het e.e.a. synchroniseren. Binnen Vista zou dit via het SyncCentre moeten en krijg ik de volgende aparte situatie;-Ik open het SyncCentre-Ik zie een melding soortgelijk aan; "Synchronisatie instellen doet u middels het indrukken van de rechtermuisknop en kiezen voor Properties"-Dit voer ik uit en dan kan ik niks instellen...Iemand enige ervaring mee?