BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tablet actie Ziggo

Bijdrage door gebruiker
27-01-2014
4 reacties
Hallo,

Ik heb gekozen voor de alles in één actie van Ziggo. Daarbij heb ik de keus gemaakt voor een Galaxy Tablet. Vanaf 6 december 2013 is mijn verbinding actief en zou ik dus 3 weken later de code van Paradigit ontvangen waarna ik deze bij hun kan bestellen.

Echter tot op de dag van vandaag (27 januari 2014 !!) heb ik nog steeds geen code ontvangen. Ik heb al verscheidene keren contact gehad met Ziggo EN Paradigit. Elke keer wordt er beloofd dat het goedkomt maar helaas.

Ziggo geeft aan dat alles juist is doorgegeven aan Paradigit en Paradigit geeft aan dat dit niet het geval is en dat ze nog niets hebben ontvangen. Vorige week gaf Paradigit plotseling aan dat Ziggo al weken kampt met een technische storing waardoor er gigantische achterstand is ontstaan. Deze 'smoes' heb ik in al die weken nog niet gehoord dus verbaast mij een beetje. Maar ik ben klant van Ziggo dus heb ook aangekaart dat hun het voor mij moeten gaan regelen. Heb in de laaste mail ook gemeld dat ze anders maar het bedrag overmaken zodat ik de tablet zelf kan kopen. Ongelooflijk, hoe simpel kan het zijn om wat gegevens door te sturen.

Of het nou Ziggo of Paradigit is die mij aan het lijntje houdt is me eigenlijk om het even. Ik ben van mening dat Ziggo dit moet oplossen voor mij. Maar ik ben langzamerhand door mijn opties heen dus wellicht dat iemand hier nog een tip heeft.

Bedankt alvast voor de reacties.

Mvrgr.
Een zeer teleurgestelde Ziggo klant
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.