hallo experts,ik klikte vandaag een knopje aan wat ik beter niet had kunnen doen. Nu ben ik mijn 'bovenste balkje' kwijt met bestand- bewerken- beeld enz. van mijn windows mediaplayer. Hoe 'tover' ik dit weer terug??
alvast bedankt voor de tip(s)
Johan