Hallo, Ik heb in juli een T861 aangeschaft in combinatie met een Orange (30) abon. Maar na ongeveer een maand kreeg ik al problemen. Hij liep steeds vast en ik kon hem op een gegeven moment niet meer aankrijgen. Daarop ben ik naar de winkel waar ik hem heb gekocht gegaan om hem te laten repareren. Dit is de t-for-telecom. De reparatie duurde meer dan 3 weken. Toen mijn telefoon terug kwam werd enkel verteld dat er een onderdeel vervangen was. Niet welke. Gelukkig viel het onder de garantie en kon ik eindelijk weer bellen. Maar niet voor lang! Na minder dan 2 weken kreeg hij weer dezelfde problemen. Ik ben toen weer terug gegaan naar de zaak om te vragen of ik hem nog een keer moest opsturen. De verkoper zei dat het waarschijnlijk software problemen waren en dat ik het echt moest proberen. Maar nu werd is er bij het reparatiebedrijf (ze besteden dit uit..) waterschade geconstateerd. En nu heb ik 2 keuzes: ik laat hem daar vernietigen of ik betaal 25 euro om hem ongerepareerd terug te krijgen. Ik weet 100 procent zeker dat de waterschade niet door mij veroozaakt kan worden. Maar welke rechten heb ik...Ik kan dit niet aantonen, kortom het is hun woord tegen het mijne.Iets wat ik er nog wel bij moet vertellen is dat de verkoper het ook erg vreemd vond. Hij heeft er dan ook gelijk achteraan gebeld. Het reparatiebedrijf zou foto's opsturen van mijn toestel. Ik wacht hier nog steeds op. Maar hoe tonen ze aan dat het daadwerkelijk mijn toestel is. En hoe betrouwbaar zijn de foto's??Ik ben ten einde raad!!Heeft iemand tips?