BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile's telefonisch internet

Bijdrage door gebruiker
08-03-2012
1 reactie
Sinds begin vorig jaar heeft mijn vriendin een nieuwe mobiel. Deze heeft ze aangeschaft bij de T-mobile winkel in de buurt. Volgens de betreffende medewerker was het een uitstekende mobiel waar nooit klachten over waren geweest.

De eerste maand werkte inderdaad alles goed. Daarna begon de ellende. In huis werkte het internet van de mobiele telefoon niet. Langs de winkel met het probleem. Ja mevrouw, hier kunnen wij niets aan doen, waarschijnlijk ligt dit aan het netwerk in huis. Aangegeven dat er bij ons in huis verschillende 'providers' zijn die wel allemaal goed werken. We moesten de klantenservice maar bellen.

De volgende dag bellen we de klantenservice op en leggen het hele voorval weer uit, nee mevrouw, hiervoor moet u echt in de winkel zijn waar u het toestel heeft gekocht. Aangegeven dat we al in de winkel waren geweest en naar de klantenservice werden gedirigeerd. Na een kwartier aan de lijn te hebben gezeten moesten we toch weer terug naar de winkel.

Ondertussen zijn we meerdere malen in de winkel geweest en met de klantenservice aan de lijn, zonder enige vorm van resultaat.

Een maand later doet ook het internet het buiten huis niet meer. Zelfs niet als we op een open plek staan! Weer naar de winkel. Deze betreuren de zaak en maken een notitie voor de klantenservice. Klantenservice weer gebeld, maar ook die konden niets doen. De telefoon moet opgestuurd worden, u kunt hiervoor naar de dichtsbijzijnde winkel.

Terug naar de winkel, ondertussen zijn we een beetje T-mobilebeu geworden, en verteld dat de telefoon opgestuurd moet worden. Zij kunnen echter geen notitie vinden van de klantenservice waardoor ze de telefoon niet aannemen.

Prima, zeg dan het contract maar op. Nee dat kunnen wij hier niet, dan moet u bellen naar de klantenservice op dit nummer. Het betreffende nummer gebeld. Nee mevrouw u heeft nog een contract tot begin 2013, wij kunnen dat niet ervoor opzeggen.

Uw collega in de winkel zij dat dit wel kon, dus regel maar dat het wel kan. Nee dan moet u terug naar de winkel, en daar zullen ze dan het contract op moeten zeggen of een notitie maken zodat wij hiervoor bevoegd zijn.

Wij willen nu graag weten wat onze rechten zijn, aangezien we door T-Mobile van het kastje naar de muur worden gestuurd. Ze hebben beloofd dat het contact wordt opgezegd, maar voegen geen daad bij woord.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.