Omdat onze abonnementen zijn afgelopen, wilden we de nieuwe Iphone 4s aanschaffen. Omdat onze provider T Mobile er voor koos om niet te reserveren, hebben we dat bij een ander gedaan. Vervolgens de afdeling " abonnement opzeggen" gebeld om het. abo
af te zeggen. De medewerker daar wist te vertellen dat TM. voor vaste klanten een aanbod het dat wij niet af konden slaan, hij zou ons de 28 oktober bellen. Hiermee gingen wij akkoord. Enige tijd later ging TM wel reserveren, dus wij weer bellen en wij konden ook direct reserveren en kregen de eerste 4 maanden gratis abonnement. Ter bevestiging zouden we een e-mail en een brief krijgen. Deze kwam niet, en nog maar eens gebeld( telkens zelfde medewerker) hij had verzuimd om de bestelling door te voeren. Althans van 1 zei hij. Direct in orde gemaakt, echter nu slechts 3 maanden gratis abonnement. Het mochten er geen 4 zijn van Apple vertelde hij. Slechte zaak maar het was niet anders. Nu lees ik dat Telfort wel 4 maanden gratis geeft, mag kennelijk wel. Medewerker heeft ze besteld en vroeg nog " twee zwarte?" waarop wij zeiden nee, witte. Hij zei " ik wilde u even testen". Inmiddels hebben wij 2 bevestiging mails ontvangen met een levertijd van 3-4 weken en van een witte en een zwarte. Op de diverse forums komen wij dezelfde klachten tegen, eigelijk staat het het internet er vol mee. Eigelijk zouden wij dit als een item in Kassa willen zien, omdat het veel mensen betreft, maar vinden niet waar dit aan te melden. Wat nu te doen? Door de fout van de medewerker moeten we nu 3-4 weken langer wachten, krijgen een maand minder gratis abonnement en hij heeft een verkeerde kleur besteld. Tmobile laat( nog) niets van zich horen, en wij hebben TMobile "beloofd" om het aan Kassa te melden. Alvast bedankt voor de eventuele bruikbare tips