BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

t-mobile, waterschade, iphone

Bijdrage door gebruiker
21-12-2011
14 reacties
Allen,

T-mobile zegt mijn toestel niet te repareren ivm waterschade aan mijn toestel. (i-phone)

Er zit na twee jaar nog geen krasje op en ik bel sim-only. Ik ga heel zorgvuldig om met mijn toestel en ben er echt niet mee gaan douchen.

Daarbij krijg ik eerst via de post een brief waarin staat dat ik 240 euro moet betalen voor een gelijkwaardig toestel, ofwel het toestel terug wordt gestuurd zonder reparatie.
Daarna krijg ik via internet het bericht dat het langer duurt om mijn toestel te repareren. En op mijn gestuurde mails krijg ik geen reactie.

Vervolgens gebeld waar ik in eerste instantie begripvol te woord werd gestaan. Echter doorverbonden en daar werd de waterschade bevestigd. Er zou een foto gestuurd worden ter bewijs. Echter wel de tekst maar geen bijlage ontvangen! De letterlijke tekst van de serviceverlener was: "ja, maar het toestel is ook al bijna twee jaar oud".
Pardon?

Het is voor mij een principe kwestie. Wat een moeite namelijk voor die 240 euro! Ik vind het korte termijn gedacht vanuit T-mobile. Dit is absoluut een reden voor mij om vanaf april mijn verplichtingen op te zeggen.

Hoe hiermee om te gaan?

Groet, Marianne.



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.