Sind 15 Juli woon ik op mijn zelf en heb ik in mijn eigen huis geen bereik tenzij ik voor het raam ga staan.
nu wil ik hierdoor mijn contract ontbinden zodat ik het bij bijv een kpn of een Hi kan proberen aangezien deze beter bereik hebben.
laatst 31 augustus 2010 heb ik de volgende mail gestuurd naar t-mobile:
Geachte heer/mevrouw,
Tot mijn spijt heb ik moeten concluderen dat u ondanks diverse toezeggingen van uw kant ik nog steeds Zeer Slecht telefonisch bereikbaar ben en mijn 3g verbinding niet goed tot stand kan komen in mijn eigen huis. U heeft middels diverse correspondentie aangegeven dat dit opgelost zou moeten zijn ook heb ik hier een compenstatie van 2 maanden geen internetkosten voor gekregen.
Ik wil u er met klem op wijzen dat ik met u een overeenkomst ben aangegaan voor 2048/384 kbps en u verplicht bent zich te houden aan deze contractueel vastgelegde snelheid van de verbinding. De reden dat dit tot op heden niet heeft kunnen gebeuren is voor mij niet relevant. Tot op heden ben ik uitermate coulant omgegaan met uw wanprestatie. Naast het feit dat u niet de contractueel vastgelegde snelheid en telefonische bereikbaarheid levert gaat de stabiliteit van de verbinding met sprongen achteruit. Ik moet u nu daarom helaas officieel in gebreke stellen.
Ik ga er vanuit dat de contractueel vastgelegde snelheid en telefonische bereikbaarheid in huis zoals ook door u is aangegeven, uiterlijk op 15 september 2010 een feit zal zijn. Tevens ga ik er vanuit dat de verbinding op laatstgenoemde datum stabiel zal zijn zonder uitval en zonder fluctuaties. Zo niet dan beschouw ik het contract als ontbonden wegens wanprestatie. De automatische incasso zal dan door mij worden stopgezet omdat u niet aan uw contractuele verplichtingen voldoet.
Graag ontvang ik vóór 15 September 2010 van u een schriftelijke reactie op bovenstaande. Bij uitblijven van een schriftelijke reactie betekent dit dat zich kunt vinden in bovenstaande.
Met vriendelijke groeten
Jerry meyer
Naar aanleiding van mijn mail is er een call aangemaakt voor mijn probleem.
vandaag 8-9-2010 heb ik een status navraag gedaan en werd mij verteld dat mij call in behandeling is verder konden ze mij niets vertellen.
Vervolgens werd mij ook verteld dat er in week 40 pas naar mij gecommuniceerd zou worden.
Wat is het slimste dat ik nu doe ??
ik hoop op een spoedig antwoord.