BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile, vraag (7 dagen) en klacht (30 dagen) afhandeling

Bijdrage door gebruiker
11-06-2009
6 reacties

Hallo iedereen,

ik ben zeer benieuwd wat jullie van de klachten / vraag afhandeling vinden bij T-Mobile.Ik heb een t-mobile data only abonnement voor mijn draadloze internet. Sinds een paar dagen krijg een foutmelding en kan ik geen verbinding meer maken. Als ik het klachten formulier invul (al meerdere keren gedaan) krijg ik de onderstaande reactie:

Hartelijk dankJe vraag of klacht is doorgestuurd aan één van onze medewerkers. T-Mobile zal bij een vraag binnen 7 kalenderdagen of bij een klacht binnen 30 kalenderdagen contact met je opnemen of een reactie sturen. Met vriendelijke groeten, T-Mobile Klantenservice

1 MAAND voordat er een reactie komt op een klacht? Dat is toch niet normaal!! Zitten hier geen tijden aangebonden of iets? Als je 1 maand geen reactie krijgt dan heb ik in mijn geval 1 maand geen internet. En dan moet geluk hebben dat de reactie afdoende is. Als je dan wel weer internet hebt kan je een klacht indienen dat je 1 maand geen internet hebt gehad.

Dit is echt zo krom, via heeft hier meer ervaring mee???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.