BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile Thuis na aansluiting hele week geen internet.

Bijdrage door gebruiker
26-11-2021
5 reacties
Ik ben afgelopen dinsdag overgestapt van goed functionerende glasvezel internet en tv van KPN naar T-Mobile Thuis. De monteur ging weg en binnen 2 uur zou alles werken. Dezelfde avond bel ik de klantenservice na 4 uur gewacht te hebben. Kpn moet de verbinding nog activeren voor T-mobile is de boodschap. Dit gebeurt uiterlijk woensdag. Zo bel ik woensdag weer, het wordt donderdag. Nu bel ik elke dag en inmiddels is het vrijdag en nu wordt het pas volgende week voordat ik weer internet en televisie heb. Gezien dit al de 4e belofte in een week is die niet word nagekomen zie ik het somber in. Mijn partner werkt vanuit huis en kan al de hele week niet werken door deze kwestie. De klantenservice wil/kan/mag niet achter mijn kwestie aangaan en lezen elke keer weer voor dat het probleem bij de backoffice van KPN ligt en plakken dan nog 1-3 dagen aan mijn wachttijd en ik moet maar wachten. Wat kan ik doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.