BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile storing?

Bijdrage door gebruiker
08-11-2008
1 reactie

Afgelopen maandag zou mijn abonnement geregeld worden met nummerbehoud, dit zou volgens de brief een paar uur kunnen duren. Halverwege de dag belt mijn man op het huisnummer dat ik telefonisch niet bereikbaar ben, niet op het tijdelijke nummer, maar ook niet op het nummer wat ik wilde behouden. Ook sms-berichten waren niet ontvangen door mij. Zelf kon ik wel bellen en sms-en naar anderen. Dinsdagmiddag gebeld naar T-mobile. Het zou volgens de medewerker komen door een storing, want er waren meer mensen waarbij het zo was. Vandaag of morgen zou het verholpen zijn. Afijn... Donderdag weer gebeld, ik was nog steeds niet bereikbaar, ja morgen moest ie het weer doen. Vrijdagochtend weer gebeld. 'Ja vandaag wordt het geregeld.' 'Zeker weten?' 'Zeker weten'. 's Middags om 15 uur nog eens gebeld, want je weet hoe dat gaat, dan zijn ze in het weekend niet bereikbaar. 'Nee morgen moet het geregeld zijn'. Zaterdagochtend nog steeds niet bereikbaar. Tot mijn verrassing was er wel een klantenservice bereikbaar maar dan wel vanaf 10 uur. Om 10 uur meteen gebeld. Gezegd dat ik het nu wel een keer zat ben en dat ik al de hele week niet bereikbaar ben! Volgens de medewerker zou het vandaag geregeld moeten worden en anders maandag. 'Ja dat is leuk zeg ik, maar dat hoor ik al heel de week. Ik ben het nu wel een keer zat!' Nu krijg ik 15 euro korting op de rekening van deze maand. Maar ondertussen nog steeds niet bereikbaar. Wat moet ik hier nou aan doen? Is toch hopeloos?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.