Als prepaid beller vraag ik regelmatig mijn beltegoed op. Om de twee dagen doe ik dat toch minimaal. Doch vrijdag 13 november werd ik onaangenaam verrast toen ik mijn beltegoed vraagde, mijn saldo bleek negatief te zijn. Echter donderdag 12 november, de dag ervoor, had ik vijf euro, terwijl er nadien geen gesprekken zijn gevoerd. Aangezien ik gebruik moest maken van mijn telefoon, ben ik beltegoed gaan kopen. Ik kocht 10 euro, terwijl er maar 8,12 euro op mijn tegoed kwam te staan. Ik stond dus 1,88 in de min! Ik ben natuurlijk gelijk nagegaan of het een landelijke storing was, maar dit bleek niet het geval. Zo hadden drie vrienden van me nergens last van (ook prepaid bellers). Ik voel me bestolen. Daarom heb ik zaterdagmiddag rond vier uur naar de klantenservice van T-Mobile gebeld. Er kwam een aardige vrouw aan de telefoon die vertelde dat er zich een probleem had voor gedaan, en dat de kosten die ik tijdens de desbetreffende week heb gemaakt in een keer afgeschreven werden. Dit is echter geen waar! Want waarom werden de kosten van mijn beltegoed, ik had zaterdag 7 november 11 euro, gedurende de hele week, dus tot donderdag 12 november, gewoon afgeschreven? Natuurlijk heb ik dit gelijk gevraagd aan de telefoniste die me te woord stond. Ze beloofde even voor me na te gaan waar de door jullie plotseling afgehaalde kosten vandaan kwamen. Na drie minuten kwam ze weer aan de telefoon (weer 75 eurocent!) en vertelde me dat het niet meer kon worden nagegaan, omdat tijdens die storing alle gegevens verloren waren gegaan. Toen ik vroeg hoe men een computer durfde te geloven die in storing was geweest en die hierdoor geen gegevens kon registreren, kwam er een lang verhaal maar geen antwoord.Wat kan ik doen mijn geld terug te krijgen?