Mijn laatste paar facturen van T-Mobile vond ik hoger dan normaal terwijl ik zuiniger omging met mobiel bellen. Vandaagdd. 1 febr. ontving ikmijn T-Mobile factuur en lees tot mijn schrik dat er ? 12,60 administratiekosten te laat betaalde van een vorige factuur in rekening is gebracht. Bij controle merkte ik dat dit ook bij twee vorige facturen het geval was.
Op de vandaag (dd. 1 febr) ontvangen factuur is de factuurdatum30. jan.Erstaatvermeldt dat de betaling voor 9 febr. bij T-Mobile binnen moet zijn. Voor mij een termijn van 8 dagen om te betalen anders gaat de ? 12,60 te laat administratiekosten in. Ookvalt me op dat tekstin kleine lettertjes op deachterkantvan de factuuronder het kopje betalingstermijn sinds kort gewijzigd is.Er staat; De betalingstermijn is 10 dagen na de vermelde datum. Dit is voor mij ongemerktbij T-Mobile ingevoerd.In de algemenevoorwaarden staat nergens vermeld een termijn van 10 dagen en is ook niet duidelijk omschreven wat de voorwaarden zijn om administratiekosten in rekening te brengen.Kan dit wettelijk zomaar? Ik vindhet onredelijk en oplichting. Zijn er meer mensen die dit vinden en moet dit niet gestopt worden?