BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile startdatum/nieuwe minuten

Bijdrage door gebruiker
23-04-2010
9 reacties
Beste Kassa,

Een paar dagen geleden heb ik een t-mobile abonnement afgesloten waarbij ik heb aangegeven dat ik wil dat het abonnement meteen wordt geactiveerd. Ik ervan uitgaande dat mijn 190 minuten meteen ingingen, ging ik leuk bellen. Ik kon mij NIET aanmelden op my t-mobile, waarna ik op 20 april er doodleuk achter kwam dat mijn contract pas 20 april begon. Toen ging ik ervan uit dat de 190 minuten dan vast vanaf 20 april ingingen. Maar nee, volgens t-mobile kiest de computer een datum uit waarop je nieuwe minuten beginnen. En dat is bij mij 22 april? Nergens heeft t-mobile dit vermeld, nergens ben ik hiervan op de hoogte gesteld. Vanaf 22 april dacht ik, nou nu gaan mijn 190 minuten in en mijn web 'n walk! Blijkt dat er op de dag dat ik NIET heb gebeld, en gewoon gebruik heb gemaakt van mn web 'n walk (dat onbeperkt is), er opeens 11 euro extra kosten bij zijn gekomen. Dat is vreemd. Overigens staan de kosten nog steeds bij m'n "nieuwe maand". Als ik t-mobile bel, kunnen ze niet zien waardoor de extra kosten door gemaakt zijn. Ik heb 190 minuten, onbeperkt internet, hoe kom ik aan extra kosten? Het grootste probleem heb ik met de willekeurige keuze van mn abonnement startdatum, terwijl ik aangeef dat ik wil dat mijn abonnement meteen ingaat. Help!!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.