Sinds kort werk ik allround door Nederland. Gedeeltelijk doe ik dit per trein maar ook per auto.
Tussen de bedrijven (klanten door) werk ik onderweg aan e-mails, bestanden en wat er nog meer bij komt kijken dit om mijn tijd nuttig te besteden.
Ik weet dat T-Mobile niet de perfecte dekking heeft maar sinds ik allround werk is het bar en boos.
Met de trein is er geen stabiele dekking waardoor ik mijn werk niet goed kan uitvoeren. Lees haast geen 3G dekking. T-Mobile daar over gecontacteerd, klacht ingediend, conclusie ongegrond omdat onderweg de verbinding kan variëren.
Klacht 2, 3, 4 etc over de locaties waar ik ben, daar ook geen 3G dekking, bv stations.
Ook deze klachten ongegrond. Ik ben te kort aanwezig en zonder een frequentie aanwezig op deze locaties waardoor het door piektijden op de locaties de verbinding niet kan werken of geen 3G dekking.
Oftewel het kastje naar de muur is gestart. Ik wil het er absoluut niet bij laten zitten. Heb zelf al verschillende test uitgevoerd. Ander toestel, andere sim kaart en bij alle deze testen hetzelfde resultaat. Alle locaties waar ik ben geweest heb ik ook eens bekeken op de dekkingskaart en wat blijkt, er moet gewoon een dekking zijn!
Wie weet wat ik hier aan kan doen? Hoe kan ik van T-Mobile verlost worden?
Hoe kan ik tot een passende oplossing met T-Mobile komen?
Door mijn klachten wordt bruut een streep getrokken, als niet acceptabele reden.
Alvast bedankt!