BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-Mobile - Pro-Assist

Bijdrage door gebruiker
18-07-2007
5 reacties

Eind mei heb ik een MDA Vario II gekocht bij T-Mobile met een 2-jarig Relax-abonnement + internet totaal. Daarbij nam ik een aanvullende schadeverzekering van Pro-Assist.

Al na 3 weken ging het toestel kapot (touchscreen sloeg spontaan op hol). T-Mobile weigerde het in mijn ogen ondeugdelijke apparaat te ruilen. Ik belde Pro-Assist omhet toestel op te halen ter reparatie. Volgens de voorwaarden gebeurt dit binnen 4 uur, maar dat werd geweigerd. Volgens de voorwaarden had ik recht op een leenexemplaar. Dat kon, maar dan wel een eenvoudig nokia'tje, werd me al meteen toegebeten. Daarop heb ik de Pro-Assist afspraak weer geannuleerd (want het gaf totaal geen voordeel tegenoverhet apparaat zelf af te geven bij T-Mobile). Ondanks de annulering kwam Pro-Assist het apparaat toch ophalen en ik heb het toen maar ter reparatie meegegeven. Daarna heb ik T-Mobile een aangetekende brief gestuurd, waarin ik een klacht indiende over het leveren van een apparaat dat al na 3 weken kapot ging en de weigering dit ondeugdelijke apparaat te vervangen.

We zijn nu 3 weken verder. Ik ben m'n apparaat nog steeds kwijt en weet totaal niet op welke termijn ik het terug kan verwachten. Pro-Assist weigert me de status van de reparatie door te geven (iets waar ik naar mijn mening recht op heb) en beperkt zich al weken tot "uw apparaat is in behandeling". T-Mobile heeft nog steeds niet gereageerd op de aangetekende brief. Beide bedrijven schepen me telefonisch keer op keer af en reageren niet op e-mail. Ik begin inmiddels erg boos te worden om deze beroerde dienstverlening van beide bedrijven.

Mijn vraag... mochten beide bedrijven nog langer in gebreke blijven, waar kan ik mijn klacht dan kwijt. De geschillencommissie telecommunicatie zegt zich niet bezig te houden met telefoons en randapparatuur. Kan ik dan terecht bij de geschillencommissie elektronica? Is T-Mobile daarbij aangesloten? Het bedrijf laat zich er zelf niet over uit, zelfs niet als ik er naar vraag.

Iemand nog andere adviezen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.