BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

T- mobile opzegging nu voor hoge kosten.. reageren niet op brieven en mailtjes

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
17-03-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Hai, Ik had een t-mobile abonnement. Door omstandigheden en fouten van zowel de t mobile en mijzelf heb ik mijn abonnement opgezegd. ze zouden de automatische incasso's doorvoeren en ik zou netjes mijn kosten betalen. Dit hebben ze niet gedaan en nu willen ze van me af. Ik ben nu verplicht om binnen 4 dagen 407 euro te betalen wat ik niet zomaar heb liggen. Ik heb diverse brieven geschreven waar ik geen antwoord op krijg voor een regeling want ondertussen ben ik het ook zat. Nu manen ze me tot betalen anders gaan ze me bij het BKR aanmelden. Ik heb aan hun laten zien dat ik wel wil betalen door met spoed een aantal rekeningen te betalen maar dit wordt net zo hard weer terug gestort op mijn rekening. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Help

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.