Beste collegae,
Laatst hebben we hier een aantal klachten gehad over een abonnement van sim only. Bij toeval had ik dat toen ook aangevraagd en nooit gekregen ondanks dat ze me wel € 70,- van mijn rekening hadden afgeschreven.
Dus ik heb net voordat de maand om was die €70,- laten storneren en ben overgegaan op advies van mijn omgeving op T-mobile.
Ik vind als iets uitermate goed is dat dit ook weleens gemeld mag worden. De aanvrage bij T-mobile die je en online en telefonisch gratis kunt doen verloopt uitermate vlot. De volgende dag werd mijn simkaart gebracht. Je kunt gelijk bellen ondanks dat je nog niet geactiveerd staat en dit op kosten van T-mobile. Na twee dagen hebben ze alles verwerkt en gaan je belminuten in.
Ik heb ze net een compliment gemaakt dat de klantenservice en gratis is en uiterst beleefd en correct. Zelfs je voicemail beluisteren is gratis! Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit zo meegemaakt. Voor slechts €6,- heb ik nu maandelijks 150 belminuten en 100 sms.
Ze staan je niet alleen vriendelijk te woord maar regelen ook alles correct af, ik ga ze denk ik maar opgeven voor de warme douche bij Tros Radar.
De vraag waar ik nu nog steeds mee zit is waarom ditzelfde nu niet kan bij sim only, want daar hadden anderen ook al klachten over.
Collegiale groet, Elena