BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T mobile klantenservice

Bijdrage door gebruiker
09-12-2009
7 reacties
T mobile heeft zonder mijn toestemming mijn abonnement aangepast. Ik heb toen een klachtenbrief geschreven. Ze hebben me hierover 1 keer geprobeerd te bellen. Vervolgens moest ik hun maar bellen. Zo heb ik de eerste keer 10 min in de wacht gestaan, toen moest ik naar school. De tweede keer stond ik 45 min in de wacht toen ik helaas ook weer naar school moest. Ik ben gefrustreerd en heb met de gewone klantenservice gebeld om te vragen of het ook anders kan, dit kon niet ik moest dat nummer bellen. Het nummer waar ik zo lang in de wacht sta is ook nog eens een betaald nummer. Mijn belminuten zijn al lang op!! Wat kan ik nu het beste doen??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.