Ik heb nu ruim een jaar een Iphone via T-mobile, nou heb ik de afgelopen 2 maanden problemen met mijn toestel. De problemen zijn vanuit het niets begonnen, voorheen heb ik nergens last van gehad. Mijn gesprekken vallen gemiddeld na 30 sec. weg. Ik ben inmiddels 11 keer naar de winkel geweest, heb gebeld met de klantenservice, heb twee keer gemaild en tot slot is mijn telefoon opgestuurd voor reparatie. Ik kreeg mijn toestel terug met de melding "ongerepareerd retour, geen fout gevonden". Daarnaast hebben ze mij een nieuwe simkaart gegeven.
De aangemaakte 'case' bij de technische dienst is doorgestuurd naar de IT-afdeling.
Ik heb T-mobile 2 maanden de tijd gegeven om tot een oplossing te komen, ik ben nu eigenlijk op het punt dat ik van mijn abonnement af wil, ik betaal inmiddels al 2 maanden voor diensten die zijn niet leveren.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen, en hoe ik het aan moet pakken?
Groeten Maarten