ik heb in juli dit jaar mijn t-mobile contract vernieuwd met een samsung jet,vanaf de eerste dag had dit toestel al een slechte netwerkdekking,maar opeens had ik helemaal geen dekking meer,dus het toestel opgestuurd ter reparatie dit is 3 keer gebeurt (op 21-09,05-10,en 19-10-09) helaas zonder resultaat,na veel bellen en slechte informatie en behandeling door de klantenservice van tmobile zou ik een nieuwe samsung jet krijgen,dit is ook gebeurt maar helaas weer geen dekking,volgens tmobile had ik de pech dat ik 2 defecte toestellen had gekregen,en ze stuurde me nog maar een samsung jet,maar zoals verwacht weer geen dekking.na weer een paar weken van klantenservice bellen,werd mij beloofd dat ik gebeld werd en ik de mogelijkheid krijg om een heel ander toestel uit te zoeken,dit is alweer een week of 3 geleden,en elke keer als ik bel word me verteld dat de afdeling after sales niet te bereiken is vanwege de drukte,ik weet niet meer wat ik nog moet doen,maar ik baal hier ontzettend van want ik heb ook een internet bundel bij mijn abbonement zitten wat ik nu dus niet kan gebruiken omdat ik nu een oud toestel waar dit niet op kan. ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat mijn rechten zijn,want het liefste wil ik mijn contract bij t-mobile ontbinden.
Groetjes kim