Goedenavond allemaal,
Ik ben op dinsdag 9 juni jl. naar de gsm shop gegaan omdat ik twee abonnementen wou hebben bij dezelfde provider anders hoef ik het niet. Dit heb ik duidelijk aan de meneer van de shop uitgelegd. Hij zei tegen mij geen enkel probleem. Nou we kwamen bij t-mobile uit en hadden twee aanvragen gedaan. 1 werd gelijk al goedgekeurd en de andere moesten we 15 a 20 min wachten. De verkoper zei dat dit normaal is en dat we geen zorgen hoefden te maken want als de 2e aanvraag niet lukt kan hij de 1e aanvraag die was goedgekeurd annuleren. Nou de 2e werd niet goedgekeurd dus gaf ik gelijk aan de 1e te annuleren. Ik moest per toestel als allebei was goedgekeurd €100,- bijbetalen. Ik had nog niks betaald en de verkoper heeft het geannuleerd. Op de contract die was goedgekeurd heeft hij erop geschreven annuleringsverzoek ingediend en die afgestempeld en ondertekend en mij meegegeven. Hij zei dat het zo in orde zou zijn. Nu krijg ik twee dagen later een telefoontje van de gsm shop met de mededeling dat t-mobile de contract niet wilt annuleren. Ik heb hem toen aangegeven dat ik inmiddels al 2 abonnementen bij KPN heb afgesloten en dat hij me had verzekerd dat het zo in orde was. Ik heb nota bene de toestel en de sim ook niet en ook de €100,- niet betaald voor de toestel. Hij zei dat die nu weer gaat proberen de contract te annuleren. Ik heb t-mobile ook gebeld en die zegg geen annuleringsverzoek te hebben gehad en op mijn vraag of hun dan nu de contract willen annuleren wordt beantwoord dat alleen de gsm shop dat nu kan doen. Ik voel me zo in de maling genomen en kan de tmobile abonnement als 3e abonnement er niet bij hebben financieel gezien.
Wat kan ik nu eraan doen??