Sinds december heeft T-mobile ineens blokkades op mijn abonnementen gezet voor het bellen naar 09xx service nummers. Ik betaal altijd netjes mijn rekeningen dus stond hier nogal van te kijken. Ik heb gelijk de klanten service gebeld, die gaven aan dat er een onderzoek loopt naar een nummer dat ik wel eens gebeld heb. Het is natuurlijk erg vreemd dat ik dan van de hele dienst wordt uitgesloten.. maargoed ik wacht geduldig af. Ongeveer een maand later zit de blokkade er nog steeds op, ik weer bellen, kreeg hetzelfde antwoord, en ze konden ook niet vertellen hoe lang het nog ging duren. Ik heb dus direct een brief gestuurd met een klacht over de gang van zaken, maar na ruim een maand nog geen reactie!!!
Als ik ze bel zeggen ze dat er nog steeds een onderzoek loopt, ze hebben mijn brief ontvangen geven ze aan, maar wanneer er een antwoord komt wisten ze niet.
Ik kan nu al bijna 3 maanden niet bellen naar service nummers! Terwijl ik dus altijd een goed betalende klant ben. Schandalig! T-mobile laat je gewoon in de kou staan, en laat niks van zich horen!!