een klacht en vraag in 1;
zojuist heb ik contact gehad met t-mobile omdat ik sinds twee maanden een sim-only abonnement heb afgesloten met 220 min/sms en onbeperkt internet voor 19,95 per maand.
nu las ik onlangs een aanbieding van t-mobile: een samsung galaxy s 2, met 225 min, 75 smsjes en onbeperkt internet voor 20,95 per maand.
begrijpelijk dat ik perplex was toen ik dit las. na contact met de klantenservice werd mij verteld dat hier niets aan te doen is. ook is het niet mogelijk een mail te sturen met een klacht naar een 'hoger orgaan' werd mij gezegd. ik heb gewoon pech gehad.
aan de ene kant weet ik dat ik zelf voor dit sim-only abonnement heb gekozen met mijn volle verstand. aan de andere kant voelt het nu toch alsof ik flink opgelicht ben.
is hier nu echt helemaal niets aan te doen? ik moet toch ergens de klacht neer kunnen leggen, met de hoop dat er mogelijk in de toekomst iets mee gedaan wordt, zodat klanten te allen tijde het gevoel hebben dat ze een goede koop hebben gedaan, ipv opgelicht te worden?
met vriendelijk groet,
mielemop