-t-moblile ; ik zet na jarenlang prepaid om naar een abonnement 100 belminuten - 25 gratis sms die meteen ingaan.--- het nummerbehoud is echter niet meteen overgezet dus ik bel nog met mijn oude simkaart op prepaid-basis mijn geld op --- na een week blijkt dat ik niet met mijn nieuwe simkaart kan bellen omdat ie onlocked moet worden , dit gebeurt echter in 2 dagen dus redelijk snel, ik heb hiervoor een 0800 nummer gebeld, --- na ongeveer anderhalve week dat het abonnement is ingegaan kan ik dus met mijn abonnement bellen via mijn nieuwe simkaart, via 1202 hoor ik het juiste aantal belminuten. Bij start staat deze op 100-25, na enkele telefoontjes staat het op 60-23 wat ook kan kloppen en vervolgens hoor ik dat ik 18,00 / 20.00/ 23.00 over mijn belbundel heen zit
( terwijl ik in de tussentijd alleen met 0800 heb gebeld ).
Over de smsjes zegt het niks meer.
--- ik word geadviseerd een account aan te maken maar welke inlogcode ik ook krijg toegesmst door tmobile; ik kom mijn account niet in. Ik word geadviseerd naar een tmobile winkel te gaan en daar een account aan te maken, daar zou de enige juiste weergave te zien zijn.
-- ik vind dit oplichting ; 1202 zou bijhouden hoeveel ik verbruik, dat is ook zo met prepaid. Ik was in de veronderstelling dat ik nog 60 belminuten had en opeens sta ik ver over het saldo heen,
voor u is het misschien weinig maar ik moet van een minimum leven. ik heb een abonnement genomen om geen stress meer te hebben, ik bel weinig en prepaid was te duur, voor 7,45 per maand had ik prima 100 minuten kunnen bellen en 25 sms was ook meer dan voldoende geweest.
In 2 dagen tijd heb ik zware koppijn van t-mobile, vind ze [edit redactie] en wil direct van ze af met een kwijtschelding van het bedrag.
--t mobile adviseerd me te wachten tot de rekening komt . dit wil zeggen dat ik in 2 dagen al niet meer kan bellen dat is nog sneller dan bij prepaid. Ik zie al een discussie van welles-nietes aankomen. Wat moet ik doen ? Ze hebben daar kinderen aan de telefoon zitten die ze de boel laten afhandelen.