Begin november heb ik mijn contract bij T-mobile omgezet naar een uitgebreider (en duurder) pakket. Bovendien heb ik hierbij mijn vrije contract omgezet in een vast contract voor 1 jaar. Sinds die tijd heb ik eigenlijk alleen maar problemen erbij gekregen.
Zo werd de omzetting pas, na herhaaldelijk bellen vanuit mijn kant, na 6 weken uitgevoerd. In november melde ik ook voor het eerst dat ik steeds regelmatiger last ondervond van het spontaal uitvallen van de verbinding tijdens gesprekken (drop calls heet dat geloof ik) terwijl ik op dat moment toch iedere keer maximaal bereik had. Het herhaaldelijk uitvallen (tot wel 15 keer per dag in zakelijke gesprekken) begint aanzienlijk toe te nemen.
Veelvuldig en vrijwel dagelijks met de klantenservice gebeld. Alle keren is mij verzekerd dat er aan gewerkt werd en er spoedig een reactie zou komen. Op een gegeven moment en na flink doorvragen werd mij verteld dat mijn storing / klacht (2 weken na de melding) niet in behandeling is genomen omdat T-mobile het zo druk heeft en en ik maar geduld moet hebben. Ook een termijn kon niet worden gegeven. We zijn inmiddels weken verder!!!
Met de zoveelste contactpersoon voor de kerst een beter gesprek gehad en die gaat voortvarender te werk en constateert dat eea niet vlekkeloos is verlopen en krijg ik de toezegging dat het toestel zsm wordt omgeruild. Ook ter verzachting van alle ellende 1 maand geen abonnements kosten. Klinkt goed.. echter we zijn bijna 3 weken en diverse telefoontjes verder en je raad het al..!
Op de klachtenbrief die ik heb gestuurd heb ik nooit iets gehoord. Bij navraag zien ze hem wel in het systeem staan maar of ik hem nogmaals wil sturen. Ik begin het echt zat te worden met dit bedrijf die zijn klanten niet serieus neemt!! Heeft iemand gelijke ervaring?