gm: Ik heb al jaren bij t mobiel en prepaid tel,omdat ik veel in het buiten land vertoef is het soms niet mogelijk om daar te bellen,nu ben ik op 9-12-2008 naar een T mobiel shop gegaan en heb mijn prepaid om laten zetten naar een abbonnement.En nu komt het,daar er nog op het prepaid €30 stond werd mij geadviseerd om dat eerst op te bellen en daarna het abbonnement te laten activeren,na 4 dagen was het beltegoed op en ben naar de T mobiel shop gegaan(Weert) dit was geen probleem,wel moet ik er bij vertellen dat ik een abbonnement wilde hebben MET NUMMER BEHOUD was geen enkel propleem.Nu wacht ik nog steeds op het activeren van mijn abbonnement.Ik heb klanten service gebeld deze zegt dat ik mij moet melden bij de afdeling prepaid daar het allemaal uit gelegt te hebben zeggen zij dat zij er niets aan kunnen doen en dat ik abbonnementen moet bellen na dit gedaan te hebben en het hele verhaal uit gelegd te hebben word er ook gezegt wij kunnen niets voor u doen u moet bij prepaid zijn vervolgens maar weer klanten sevice gebeld weer het heleverhaal vertelt die maken zig er van af met Uword wel gebeld als het geactiveerd word.Vervolgens weer naar de T mobiel shop in Weert gegaan(deze mensen hebben ook diverse mailtjes gestuurdnaar het kantoor van t mobiel)maar ik heb nog steeds geen abbonement.Ik ben nu in staad om naar T.Mobiel tegaan en alles(tellefoon en contract in televeren)wegens WANPRESTATIE van T mobiel en het te laten ontbinden. Mijn vraag is kan ik dit doen. Want dit is niet het enige wat er speelt,het volgende speelt ook nog.Mijn vriendin heeft op de zelfde dag met mij in eindhoven een contract afgesloten voor ongeveer€19.50 met 150 bel minnuten en het bedrag zou van haar rek afworden geschreven nu dat werd geen €19.50 maar€73.26 dit was NIET afgesprokenen dit bedrag stond ook niet meer op haar rek vervolgens is haar tel afgesloten ,na gebeld te hebben met T mobiel was dit een vergissing van hun maar ik moest het wel betalen en ook nog eens €35??? om dan weer op nieuw aan gesloten te worden en dat er dan volgende maand ongeveer €44 terug zou worden gestord. Ik heb toen gezegd dat er van onze kant niet meer word betaald als wat is afgesproken namelijk €19.50om dat mijn vriendin in de omgeving van Maastricht woont zijn wij naar de T mobiel shop gegaan en hebben daar het uitgelegd deze heeft een mail gestuurd naar het hoofd kantoor om met spoed ons op te bellen het zij op ons vaste nr of op mijn prepaid nr maar tot op heden hebben wij van T.mobiel NIETS gehoord.Kunnen wij dit ook op zeggen wegens wanprestatie??? mvg H.Scholten