Hallo allemaal.
Heb even een paar vraagjes aan jullie.
Heb nu in anderhalve maand 2 maal systeemherstel gedaan.
Vraag 1 het duurde wel 20 minuten voor het klaar was Duurt het altijd zo lang?
Vraag 2 is het schadelijk als je dit te vaak gebruikt?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Gr Kanty.