Ik heb via internet een update gekocht van internet security. Het proefabonnement op m'n laptop was namelijk verlopen. Via de optie Liveupdate geprobeerd een update te bestellen. OP verzoek van de site de kosten per giro direct overgemaakt. Bevestiging ontvangen per mail, met ordercode. Daarna via Liveupdate geprobeerd te activeren. Internet werkt goed, maar site (van Symantec!!) krijgt geen contact met eigen server. Scherm blijft weergeven dat er geen contact is te maken. Ik heb een mail gestuurd naar de helpdesk. Krijg een mail terug dat ik de helpdesk moet bellen. Dat gedaan. Druk via een menu voor hulp bij installatie van updates. Krijg een simpele instructie die ik allang heb geprobeerd (en die dus niet werkt) en kies vervolgens om een medewerker aan de lijn te krijgen. Dan krijg ik te horen dat at 29€ kost!! Voor een reeds betaalde update van 60€ nog een keer 29€ betalen voor installatie vind ik wel heel bijzonder. Nogmaals proberen via de site werkt (natuurlijk) nog steeds niet.
Wat te doen? Eigenlijk wil ik m'n geld terug, maar dat gaat natuurlijk net zo maar. Help??
Bart